PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI
w firmie AUTO-DEKOR sp. z o.o. sp. k.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami Konsument ma prawo do reklamacji, jeżeli otrzymał wadliwy towar.
1. Reklamacje dotyczące wad towaru Konsument powinien kierować na adres Producenta - firmy AUTO-DEKOR w formie pisemnej, lub drogą elektroniczną na adres mailowy: autodekor@autodekor.pl
2. Konsument zobowiązany jest skorzystać z dokumentu „Formularz Reklamacji”, udostepnionego mu przez Sprzedawcę / Dystrybutora wyrobów firmy AUTO-DEKOR.
Formularz jest również dostępny do pobrania na stronie www.autodekor.pl, w dziale “reklamacje”
3. Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis wady Towaru i żądanie Konsumenta,
ewentualnie także dokumentację fotograficzną.
4. Producent zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 14 dni roboczych.
Jeżeli Producent nie ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta w terminie 14 dni roboczych, uważa się, że uznał ją za uzasadnioną.
Konieczne może być również dostarczenie wadliwego wyrobu na adres Producenta. Konsument zostanie poinformowany o tym fakcie przez Producenta, po zapoznaniu się z wypełnionym przez Konsumenta formularzem reklamacji.
W tym przypadku termin 14 dni roboczych liczony jest od dnia skutecznego doręczenia wymaganych przez Producenta elementów lub całego wyrobu.
5. W związku z tym, że pokrowce samochodowe mają styczność z różnymi częściami ciała oraz ubrań, dostarczony produkt ze względów higienicznych powinien być wyprany, czysty, wolny od resztek ubrań, włosów, itp.
W przypadku dostarczenia produktu brudnego, z widcznymi włosami, resztkami naskórka, plamami, wyczuwalnym nieprzyjemnym zapachem, itp, Producent ze względów higienicznych zastrzega sobie prawo do nie przystępowania do rozpatrzenia reklamacji, co jest jednoznaczne z jej odrzuceniem, z winy Konsumenta.
Ponowne przystąpienie do reklamacji będzie możliwe tylko i wyłącznie po doprowadzeniu produktu do akceptowalnego stanu, według powyższych kryteriów, przez Konsumenta i na jego koszt.
6. Jeśli reklamacja zostanie uznana za podstawną, Producent podejmie działania odpowiednie do doprowadzenia wyrobu do stanu wolnego od wad, a także zgodnie z żądaniem Konsumenta.
Pliki do pobrania: